Londji – Gra kooperacyjna Save the cat – Uratuj Kotka 4+

  • Ostatnie sztuki

Londji – Gra kooperacyjna Save the cat – Uratuj Kotka 4+

155,00 

Pozostały ostatnie sztuki na stanie

  • Ubezpieczona transakcja do 10.000 zł

  • Darmowa dostawa od 159,00 zł

  • 30 dni na zwrot w klubie

Dołącz do klubu  
Opis

Pozostały ostatnie sztuki na stanie

Save the Cat to gra, która …
– Ćwiczy naukę liczb i ich wartości

– Generuje dyskusje w celu zdefiniowania strategii, które pomagają osiągnąć cele

– Uczy cierpliwości, wytrwałości i radzenia sobie z porażkami.

Gra Save the cat – uratuj kota jest grą przeznaczoną dla dzieci od 4 lat.

Hiszpańska marka Londji zadbała o najmniejsze szczegóły.

Zasady gry:

Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.
Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii.

Zestaw zawiera:
– 1 plansza do złożenia – dom
– 1 figurka strażaka
– 1 figurka kotka
– 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych
– 12 żetonów z wiaderkami wody
– 1 kostka do gry z obrazkami

CEL GRY
Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.
ZANIM ZACZNIESZ GRĘ:
Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem.
Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim.
Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku)
Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.

GRA
Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała
W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:
Jeśli na kostce wypadnie:
– Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać – albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.
– Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.
– Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.
– Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.
– Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.
– Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka

ZASADY
Poruszanie się po planszy:
– Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone
Układanie pożarów na planszy:
– Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).
– Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)
– Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów
GASZENIE POŻARÓW:
– Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra
– Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy.
– Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak
– Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.

RATOWANIE KOTKA:
– Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem
– Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.

KONIEC GRY
Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.
Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.

Liczba graczy: od 2 do 6
Wiek gracza: od 4 do 8 lat
Czas rozgrywki: 15 minut

Wymiary: 24 x 24 x 8 cm – pudełko

Materiał: utwardzona tektura, drewno

Ilustracja: Can Seixanta

Certyfikat bezpieczeństwa CE i EN71

Wszystkie elementy są wykonane z dbałością, precyzją i doskonałością.

Londji proponuje wspaniałe rozwiązanie na spędzenie czasu w gronie rodziny czy znajomych..

Dostawa
  • Dostawa kurierem InPost/DPD lub do paczkomatów kosztuje 11,99 zł
  • Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 159 zł
  • Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia
Płatność

Dla Twojej wygody oferujemy wszystkie popularne formy płatności: BLIK, ApplePay, GooglePay

Metody płatności w sklepie dla dzieci whybaby.pl
Zwroty

Termin na zwrot wynosi 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Wypełnij ten formularz zwrotów i odeśli towar na otrzymany adres.

Opinie o produkcie

Opinie

There are no reviews yet

Napisz pierwszą opinię o „Londji – Gra kooperacyjna Save the cat – Uratuj Kotka 4+”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Odkryj więcej Londji

Znajdź to, czego szukasz w dziale Zabawki

×