- Ostatnie sztuki
Londji – Gra kooperacyjna Save the cat – Uratuj Kotka 4+
- Ubezpieczona transakcja do 10.000 zł
Darmowa dostawa od 159,00 zł
30 dni na zwrot w klubie
Opis
Pozostały ostatnie sztuki na stanie
Save the Cat to gra, która …
– Ćwiczy naukę liczb i ich wartości
– Generuje dyskusje w celu zdefiniowania strategii, które pomagają osiągnąć cele
– Uczy cierpliwości, wytrwałości i radzenia sobie z porażkami.
Gra Save the cat – uratuj kota jest grą przeznaczoną dla dzieci od 4 lat.
Hiszpańska marka Londji zadbała o najmniejsze szczegóły.
Zasady gry:
Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.
Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii.
Zestaw zawiera:
– 1 plansza do złożenia – dom
– 1 figurka strażaka
– 1 figurka kotka
– 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych
– 12 żetonów z wiaderkami wody
– 1 kostka do gry z obrazkami
CEL GRY
Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.
ZANIM ZACZNIESZ GRĘ:
Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem.
Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim.
Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku)
Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.
GRA
Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała
W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:
Jeśli na kostce wypadnie:
– Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać – albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.
– Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.
– Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.
– Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.
– Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.
– Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka
ZASADY
Poruszanie się po planszy:
– Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone
Układanie pożarów na planszy:
– Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).
– Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)
– Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów
GASZENIE POŻARÓW:
– Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra
– Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy.
– Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak
– Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.
RATOWANIE KOTKA:
– Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem
– Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.
KONIEC GRY
Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.
Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.
Liczba graczy: od 2 do 6
Wiek gracza: od 4 do 8 lat
Czas rozgrywki: 15 minut
Wymiary: 24 x 24 x 8 cm – pudełko
Materiał: utwardzona tektura, drewno
Ilustracja: Can Seixanta
Certyfikat bezpieczeństwa CE i EN71
Wszystkie elementy są wykonane z dbałością, precyzją i doskonałością.
Londji proponuje wspaniałe rozwiązanie na spędzenie czasu w gronie rodziny czy znajomych..
Dostawa
- Dostawa kurierem InPost/DPD lub do paczkomatów kosztuje 11,99 zł
- Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 159 zł
- Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia
Płatność
Dla Twojej wygody oferujemy wszystkie popularne formy płatności: BLIK, ApplePay, GooglePay
Zwroty
Termin na zwrot wynosi 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Wypełnij ten formularz zwrotów i odeśli towar na otrzymany adres.
Opinie o produkcie
Odkryj więcej Londji
Znajdź to, czego szukasz w dziale Zabawki
- Gry dziecięce
- Szklane kulki
- Gry planszowe
- Gry zręcznościowe
- Gry karciane
- Pojazdy
- Ciężarówki i pojazdy budowlane
- Garaż
- Kolejki i tory
- Tory samochodowe
- Samochody
- Odgrywanie ról
- Hobby Horse
- Zabawa w dom
- Majsterkowanie
- Zabawki do piasku
- Dla niemowląt
- Do kąpieli
- Grzechotki, gryzaki i zawieszki
- Mata dla dziecka
- Wańka Wstańka
- Piłki sensoryczne
- Drewniane zabawki
- Bujak na biegunach
- Pchacze i zabawki do ciągnięcia
- Instrumenty
- Układanki drewniane
- Kulodromy
- Lalki i akcesoria
- Lalki dla dzieci
- Akcesoria dla lalek
- Domki dla lalek i akcesoria
- Wózek dla lalek
- Maskotki i pluszaki
- Breloczek
- Kocyk przytulanka
- Puzzle
- Klocki
- Kreatywne i artystyczne
Opinie
There are no reviews yet