Poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamawiania i funkcjonowania sklepu. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu korzystając z formularza dostępnego tutaj.
Ogólne treści
1Czy posiadanie konta jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Rejestracja nie jest konieczna, lecz zwiększy wygodę robienia zakupów. Pozwoli Ci na śledzenie historii zamówień i zwrotów oraz zapamiętać adresy do następnego zamówienia.
2Zapomniałem hasła
Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto, ale nie pamiętasz hasła, kliknij ikonę klienta w prawym górnym roku i „Nie pamiętam hasła” , a następnie wpisz e-mail, który podałeś przy rejestracji. Na podany adres e-mail prześlemy instrukcję restartowania hasła.
3Czy mogę połączyć lub zmodyfikować zamówienie
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
4Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
5Czy mogę zarezerwować produkt?
Niestety nie ma możliwości rezerwacji produktów.
6Produkt, który mi się podobał jest już niedostępny.
Zapewne produkt został wyprzedany, jednak postaramy się pomóc jeżeli to będzie możliwe - prosimy o kontakt.
Płatności
1Jakie metody płatności są obsługiwane?
Zakupy można opłacić szybkim przelewem, BLIKiem, kartą płatniczą Visa/MasterCard lub tradycyjnym przelewem.
2Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienia są anulowane automatycznie po 5 dniach kalendarzowych w przypadku braku płatności.
3Mam problem z płatnością.
W przypadku nieudanej płatności prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, dane kontaktowe dostępne są tutaj.
Dostawa
1Czy mogę odebrać towar osobiście?
Zamówienia powyżej 400 złotych można odebrać w naszym magazynie bezpłatnie w ciągu 1-3 dni roboczych pod adresem Prezydenta Lecha Kaczyńskiego 31, Gdańsk Przymorze, Pon.-Pt. w godzinach 10-16. Gdy towar będzie gotowy do odbioru, powiadomimy Cię o tym.
2Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy kurierem wynosi 16 złotych, wysyłka do paczkomatu kosztuje 17 złotych. Zamówienia powyżej 400 zł wysyłamy na swój koszt.
3Kiedy moja przesyłka zostanie wysłana?
Przesyłki staramy wysyłać się niezwłocznie najbliższego dnia roboczego. Z przyczyn niezależnych od nas, np. ze względu na niski stan magazynowy, przesyłka może jednak zostać nadana w ciągu 3 dni roboczych.
4Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, dla zamówień o wartości koszyka powyżej 400 złotych dostawa jest gratis.
5Jaka firma dostarczy moją przesyłkę?
Większośc paczek kurierskich obsługuje DPD, paczkomaty InPost. Jeżeli zależy Ci na nadaniu przesyłki inną firmą, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do zamówienia podczas wpisywania danych adresowych.
6Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Pracujemy nad rozszerzeniem oferty dla klientów zagranicznych, w tym celu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Zwroty i reklamacje
1Jak mogę zgłosić zwrot lub reklamację?
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza umieszczonego na dole stronie lub dostępnego tutaj i oczekiwanie na akceptację. W odpowiedzi zwrotnej prześlemy adres do odesłania towaru.
2W jakim czasie mogę odesłać zakupiony produkt?
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zaakceptował zwrot i przesłał adres do odesłania produktu. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
3W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki zwrotnej na rachunek, z którego opłacono zamówienie.
4Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, prosimy o wysłanie towaru przesyłką bez pobrania, pieniądze zostaną zwrócone po weryfikacji zwrotu.
5Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
6Co mam zrobić gdy towar jest uszkodzony?
Prosimy o niezwłoczną wiadomość z opisem usterki poprzez formularz kontaktowy.