Poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamawiania i funkcjonowania sklepu. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu korzystając z formularza dostępnego tutaj.

Ogólne treści

1Czy posiadanie konta jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Rejestracja nie jest konieczna, lecz zwiększy wygodę robienia zakupów. Pozwoli Ci na śledzenie historii zamówień i zwrotów oraz zapamiętać adresy do następnego zamówienia.
2Zapomniałem hasła
Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto, ale nie pamiętasz hasła, kliknij ikonę klienta w prawym górnym roku i „Nie pamiętam hasła” , a następnie wpisz e-mail, który podałeś przy rejestracji. Na podany adres e-mail prześlemy instrukcję restartowania hasła.
3Czy mogę połączyć lub zmodyfikować zamówienie
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
4Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
5Czy mogę zarezerwować produkt?
Niestety nie ma możliwości rezerwacji produktów.
6Produkt, który mi się podobał jest już niedostępny.
Zapewne produkt został wyprzedany, jednak postaramy się pomóc jeżeli to będzie możliwe - prosimy o kontakt.

Płatności

1Jakie metody płatności są obsługiwane?
Zakupy można opłacić szybkim przelewem, BLIKiem, kartą płatniczą Visa/MasterCard lub tradycyjnym przelewem.
2Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienia są anulowane automatycznie po 5 dniach kalendarzowych w przypadku braku płatności.
3Mam problem z płatnością.
W przypadku nieudanej płatności prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, dane kontaktowe dostępne są tutaj.

Dostawa

1Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy kurierem lub do wskazanego paczkomatu wynosi 11,99 złotych. Zamówienia powyżej 400 zł wysyłamy na swój koszt.
2Kiedy moja przesyłka zostanie wysłana?
Czas dostawy (przygotowanie towaru + wydanie kurierowi + doręczenie) to 1-3 dni roboczych.
3Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, dla zamówień o wartości koszyka powyżej 349 złotych dostawa jest gratis.
4Jaka firma dostarczy moją przesyłkę?
Większośc paczek kurierskich obsługuje InPost. Jeżeli zależy Ci na nadaniu przesyłki inną firmą, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do zamówienia podczas wpisywania danych adresowych.
5Czy wysyłacie za granicę?
Pracujemy nad rozszerzeniem oferty dla klientów zagranicznych, w tym celu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

Zwroty i reklamacje

1Jak mogę zgłosić zwrot lub reklamację?
Wypełnij formularz zwrotów, po czym otrzymasz adres magazynu. Odeślij zwracane produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania.
2W jakim czasie mogę odesłać zakupiony produkt?
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 30 dni od dnia, w którym Sprzedawca zaakceptował zwrot i przesłał adres do odesłania produktu. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 30 dni.
3W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany natychmiast. Pieniądze otrzymasz na taką samą formę, jaką użyto przy zakupie, np. płacąc BLIKiem, otrzymasz zwrot na te samo konto bankowe.
4Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, prosimy o wysłanie towaru przesyłką bez pobrania, pieniądze zostaną zwrócone po weryfikacji zwrotu.
5Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
6Co mam zrobić gdy towar jest uszkodzony?
Prosimy o niezwłoczną wiadomość z opisem usterki poprzez formularz kontaktowy.