Ogólne treści
Czy posiadanie konta jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Rejestracja nie jest konieczna, lecz zwiększy wygodę robienia zakupów. Pozwoli Ci na śledzenie historii zamówień i zwrotów oraz zapamiętać adresy do następnego zamówienia. Rejestrując się w sklepie, dołączasz także do naszego klubu. Pozwoli Ci to zbierać punkty za zakupy i korzystać z innych benefitów członkowskich.
Zapomniałem hasła
Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto, ale nie pamiętasz hasła, kliknij ikonę klienta w prawym górnym roku i „Nie pamiętam hasła”, a następnie wpisz e-mail, który podałeś przy rejestracji. Na podany adres e-mail prześlemy instrukcję restartowania hasła.
Czy mogę połączyć lub zmodyfikować zamówienie
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj.
Czy mogę zarezerwować produkt?
Niestety nie ma możliwości rezerwacji produktów.
Produkt, który mi się podobał jest już niedostępny.
Zapewne produkt został wyprzedany, jednak postaramy się pomóc jeżeli to będzie możliwe – prosimy o kontakt.
Płatności
Jakie metody płatności są obsługiwane?
Zakupy można opłacić szybkim przelewem, BLIKiem, kartą płatniczą Visa/MasterCard lub tradycyjnym przelewem. Dostępne są także płatności odroczone PayPo i Klarna.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienia są anulowane automatycznie po 4 godzinach w przypadku braku płatności.
Mam problem z płatnością.
W przypadku nieudanej płatności prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, dane kontaktowe dostępne są tutaj.
Dostawa
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa kurierem kosztuje 12,99zł. Dostawa do wskazanego paczkomatu InPost kosztuje 13,99 złotych. Zamówienia powyżej 349zł dostarczane są gratis na koszt sklepu.
Kiedy moja przesyłka zostanie wysłana?
Czas dostawy (przygotowanie towaru + wydanie kurierowi + doręczenie) to 2–3 dni roboczych. Na stronie produktu pokazana jest informacja z szacunkowym czasem dostawy.
Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, dla zamówień o wartości produktów w koszyku powyżej 349 złotych dostawa jest gratis.
Jaka firma dostarczy moją przesyłkę?
Przesyłki dostarczamy kurierami: DPD, InPost, GLS.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy przesyłki do większości krajów UE. Skontaktuj się z nami przez ten formularz kontaktowy, aby uzyskać więcej informacji.
Zwroty i reklamacje
Jak mogę zgłosić zwrot lub reklamację?
Wypełnij formularz zwrotów, po czym otrzymasz adres magazynu. Odeślij zwracane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia. Jeżeli w chwili zakupu byłeś zarejestrowanym członkiem klubu, termin na zwrot wynosi 30 dni od dostarczenia przesyłki.
W jakim czasie mogę odesłać zakupiony produkt?
Konsument powinien odesłać produkt na adres sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym jego przesyłka została dostarczona. Termin zostanie zachowany, jeśli konsument odeśle produkt przed upływem terminu.
Jeżeli w chwili zakupu byłeś zarejestrowanym członkiem klubu whybaby.pl, termin do zwrotu wynosi 30 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot pieniędzy zostanie jak najszybciej po zaakceptowaniu zwrotu, maksymalnie do 2 tygodni. Pieniądze otrzymasz na taką samą formę, jaką użyto przy zakupie, np. płacąc BLIKiem, otrzymasz zwrot na to samo konto bankowe.
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, prosimy o wysłanie towaru przesyłką bez pobrania, pieniądze zostaną zwrócone po weryfikacji zwrotu.
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Kupiłem produkt w promocji X produkt taniej Y% (np. drugi produkt taniej 20%), czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z regulaminem promocji, zamówienie należy zwrócić w całości.
Co mam zrobić gdy towar jest uszkodzony?
Prosimy o niezwłoczną wiadomość z opisem usterki poprzez formularz kontaktowy.
Klub whybaby.pl
Jak dołączyć do klubu?
Konto utworzysz w kilka sekund. Zarejestruj się tutaj – wystarczy podać swój adres e-mail oraz hasło.
Jakie są korzyści z dołączenia do klubu?
Po rejestracji masz dostęp do ofert specjalnych tylko dla klubowiczów, wcześniejszy dostęp do promocji oraz uproszczoną historię zamówień i zwrotów.
Dodatkowo, za każdy zakup otrzymujesz punkty, które możesz wykorzystać przy przyszłych zakupach.
Czy uczestnictwo w klubie jest płatne?
Nie. Dołączenie i korzystanie z klubu whybaby.pl jest całkowicie bezpłatne.
Czy mogę zrezygnować z uczestnictwa?
Tak. W każdej chwili możesz usunąć swoje konto, kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy moje dane są bezpieczne?
Twoje dane są chronione zgodnie z obowiązującym prawem. Nie przekazujemy ich osobom trzecim i nie prowadzimy sprzedaży danych.
Gdzie sprawdzę wysokość zgromadzonych punktów?
Wszystkie informacje na temat swojego członkostwa, w tym zgromadzone punkty i historię, znajdziesz na stronie Twojego profilu.
Gdzie uzyskam więcej informacji na temat członkostwa w klubie?
Zawsze aktualne informacje znajdziesz na stronie klubu.